Den 6. marts 2014 kl. 16 – 18.30 med Susan Thydal, Thydal Kommunikation
Download invitationen som pdf her
Du har sikkert allerede været vidne til at en kunde hidser sig voldsomt op. Vores krybdyrhjerne spiller os desværre et pus ind imellem og for en medarbejder kan det være overordentlig vanskeligt at håndtere en vred kunde i en situation, hvor vi måske selv er presset. Inspirationsaftenen handler denne gang om evnen til at skabe og bevare den gode relation med vores kunder og kolleger. Besidder du evnen til at løse den gordiske knude kan du være guld værd.
Kom og oplev Susan Thydal fra Thydal Kommunikation. Susan Thydal har mere end 30 års erfaring som stewardesse i SAS og vil i sit oplæg dele ud af sin store erfaring om håndtering af konfliktfyldte kundesituationer. Susan Thydal giver eksempler på, hvordan vi alle på en anderledes måde kan vende en ellers utilfreds kundeoplevelse til en konstruktiv og imødekommende oplevelse for kunden. Uheldene sker for os alle sammen, men hele forskellen ligger i håndteringen af disse uheldige situationer og netop håndteringen er afgørende for om kunden omtaler din virksomhed positivt eller om oplevelsen skader din virksomheds image og dermed virksomhedens salgsmuligheder.
Arrangementet finder sted torsdag, den 6. marts 2014 kl. 16.00 – 18.30 på Solbakkevej 2 i Vordingborg.
Tilmelding: Arrangementet er gratis, men antallet af pladser er begrænset så tilmeld dig på mail mail@lasseahm.dk eller på telefon 56 29 72 36.
Som afslutning på arrangementet er vi vært ved et let traktement.