TOPmanager® er et elektronisk ledelsessystem
Tag med på en tur rundt i softwareløsningen TOPmanager®
Med TOPmanager® får I…
- Nem versionsstyring af jeres dokumenter samt god historik.
- Muligheder for at tegne grafik og diagrammer direkte i dokumenterne.
- Muligheder for at sende kladder i høring og dokumenter i træning.
- Elektronisk styring af afvigelser og forbedringsforslag.
- Årsagsanalyseværktøjer som ”5xWhy” samt ”Fiskebensdiagram”
- Mulighed for 8D-rapportering.
- Task manager til styring af kalibrering, vedligehold, lovpligtige eftersyn.
- Styring af samtykkeerklæringer (GDPR) fra brugerne.
- Risikoanalyser – flere modeller; Enkel model, HACCP, FMEA, ISO 14971.
- HR-modul med medarbejderstamkort, styring af kompetencer etc.
- Styring af kurser, samtaler og andre opgaver på medarbejderniveau.
- Avanceret auditmodul til interne – og eksterne audits, programmer, tjeklister og rapporter
- Infoboard med elektronisk opslagstavle, målstyring, fravær, infosider etc.
- Udtræk med summary og specialiseret udtræk, udtræk af data til Excel.
- Godt designmodul. Ledelsessystemet understøtte jeres Corporate Identity.
- Krydsreferencer til mange ISO standarder. Det giver godt overblik.
- Individuelt sprog på brugerniveau (dansk, engelsk, tysk og svensk).
- Detaljerede vejledninger på dansk og engelsk om alle features og muligheder.
- Gratis hotline alle ugens dage.
Med TOPrecord® får I…
Du designer og opbygger selv de blanketter, skemaer og rapporter, som du og dine kolleger skal registrere data i.
TOPrecord® og TOPmanager®
TOPrecord® er et selvstændigt softwareprogram, som er udviklet til at opsamle alle typer af registreringer. Formålet er således at indbygge automatik og digitalisering i mindre programelementer, som kan bruges i opbygningen af blanketter og at disse elementer kan kombineres på kryds og tværs – alt afhængigt af, hvad der er brug for.
Potentialet ved at benytte TOPrecord®
Det største potentiale i softwaren udnyttes ved integrationen med TOPmanager®. Mulighederne for at styre sit ledelsessystem og opsamle alle registreringerne i ét og samme system giver stor effektivitet. TOPmanager® opsamler allerede registreringer som afvigelser, forbedringsforslag, risikoanalyser, tilbagevendende opgaver (task), kompetencer, GDPR-samtykke erklæringer, mærkedage og målstyring.
TOPrecord® som suplement til TOPmanager®
At anvende TOPrecord® som supplement til TOPmanager® tilfører således muligheden for at opsamle yderligere registreringer som produktionsdata, grafer, udviklingsprojekter, møder, introduktionsprogrammer, test- og kvalitetsrapporter, inspektionsrapporter, vareindgangskontroller, service- og vedligeholdelsesrapporter, skadedyrskontrol, frigivelsesattester, sagsforløb, besøgsrapporter og meget mere. TOPrecord® er en selvstændig software og afregnes separat.
TOPrecord® og andre ledelsessystemer
TOPrecord® kan også være en stort fordel og øge jeres effektivitet og digitalisering, hvis din virksomhed ikke har et elektronisk ledelsessystem eller benytter et andet ledelsessystem end TOPmanager®.