Susan Thydal, Thydal Kommunikation holdt et spændende oplæg med overskriften “Det handler om relationer….” den 6. marts hos Lasse Ahm Consult.
Download Susan Thydals præsentation her (pdf-fil).
Susan fortalte overbevisende og med baggrund i sin mangeårig erfaring som stewardesse i SAS om evnen til at skabe og bevare gode relationer til sine kunder – også i de svære situationer når tingene går skævt eller kunden klager.
Susan fortalte blandt andet om at vi alle går rundt med ønsket om at blive opfattet som VIP-personer, om at få den helt personlige betjening, om vores stemmeføring, vores attitude og vigtigheden af vores kropssprog, evnen til at lytte og være tilstede og give kunden.sin fulde opmærksomhed. Susan vendte igen og igen tilbage til opskriften for hvordan man med succes kan håndtere den svære situation med en kunde eller kollega via de 4 vigtige steps;
Lyt – Empati – Accepter – Forslå
Oplægget blev krydret med god fortællinger fra hverdagen og en øvelse hvor deltagerne på egen krop følte hvad god og mindre god attitude betyder for os.
Stort tak til Susan Thydal for en inspirerende aften.